petak, 28. listopada 2016.

8. Projekt "Ja sam... i volim..."


Ovaj projekt je ove školske godine uveden u predmetnu nastavu. Ovim projektom nastoji se osvijestiti kod učenika spoznaja da je svatko od njih jedinstveno ljudsko biće, koje ima dobre i loše osobine i koje svojim ponašanjem utječe na svijet oko sebe. Želimo pobuditi u učenicima ljubav prema sportu, sportskom natjecanju, ali i natjecanju u znanju, čime će se razvijati zajedništvo unutar razrednih odjeljenja i osjećaj pripadnosti grupi. Također ćemo potaknuti kod učenika osjećaj za važnost obitelji, obiteljskog života, zajedništva i činjenja dobrih dijela.

Cilj projekta: Razvijanje osjećaja zajedništva, pripadnosti, ljubavi unutar razreda, ljubavi i povezanosti unutar obitelji

Planirane aktivnosti:

1.Ja sam JEDINSTVENO BIĆE i volim… - samostalna ili grupna izrada plakata čovjeka u kojega će se upisivati njegove dobre osobine, a oko njega njegove loše osobine.
2.Ja sam UČENIK i volim SVOJU ŠKOLU – održavanje sportskih natjecanja (skakanje s loptom između nogu, prenošenje lopte i povlačenje užeta) i kviza znanja kojim bi se u konačnici dobila 4 pobjednička razreda.

3. Ja sam i volim OBITELJ – izrada kućica od papira na SRO, koje bi učenici nosili kući, punili ih lijepim mislima i dobrim djelima, a roditelji bi ih vratili na zadnjem roditeljskom u šk.god.
članak napisala - Katarina Kekez, pedagoginja

Jedinstveno biće 5. a

Jedinstveno biće 6.a


Jedinstveno biće 6. b

Jedinstveno biće 7. a
Jedinstveno biće 7. b
Jedinstveno biće 8. a

Jedinstveno biće 8. b

Nema komentara:

Objavi komentar