srijeda, 3. prosinca 2014.

1. Intervju - upoznajmo nove učitelje - Lucija Jakovina i Marijana Štefanac

Nastavljamo s našim predstavljanjem novih učitelja. 
Ovaj mjesec su na redu Lucija Jakovina, naša nova učiteljica likovne kulture i Marijana Štefanac, nova učiteljica prirode, biologije i kemije.
Lucija Jakovina
Marijana Štefanac
Evo što su našim novinarima Dariu i Mariu o sebi rekle:

1. Možete li nam se malo predstaviti?
Lucija: Pozdrav svima!! Kao što znate, zovem se Lucija, imam 25 godina. Proljetos sam diplomirala na Umjetničkoj akademiji u Osijeku, multimedijalni modul odsjeka za likovnu kulturu. U slobodno vrijeme fotografiram, aktivno trčim i slikam.
Marijana: Zovem se Marijana Štefanac, profesorica sam biologije i kemije.

2. Koliko godina radite u prosvjeti, a koliko od toga u našoj školi?
Lucija: Ovo mi je prvi posao u prosvjeti.
Marijana: Tri godine, odnedavno uVašoj školi.

3. Volite li posao koji radite?
Lucija: Za sada sam oduševljena!!
Marijana: Volim posao koji radim!

4. Što biste izdvojili kao najlakši, a što kao najteži dio posla?
Lucija: Najteže mi je organizirati svu papirologiju, premda nije ni to tako strašno. Najlakši dio posla - kada na kraju sata razgovaramo o rezultatima.
Marijana: Najteži dio papirologija, a najteži nastava.

5. Jeste li zadovoljni uvjetima rada u ovoj školi?
Lucija: Jako sam zadovoljna!
Marijana: Zadovoljna sam uvjetima rada u ovoj školi.

6. Kako rješavate probleme koji se pojave u razredu? 
Lucija: Jedinicama!! Šalim se!! Nastojim izgladiti situaciju, uvijek sam za pozitivnu atmosferu.
Marijana: Rješavam ih direktno s učenicima - svaki problem uz dobru suradnju možemo riješiti.

7. Smatrate li sebe strogim nastavnikom/nastavnicom?
Lucija: Ne!! Možda malo, po potrebi!
Marijana: Najbolje da učenici o tome prosuđuju!

8. Surađujete li dobro s ostalim nastavnicima i pomažete li si međusobno?
Lucija: Ne znam kako je u drugim školama, ali u ovoj je suradnja vrhunska!
Marijana: Cijenim svoje kolege i kolegice i iznimno sam zadovljna našom suradnjom.

9. Da steVi ravnatelj/ravnateljica što biste promijenili u našoj školi?
Lucija: Mislim da bih htjela isto što i naša ravanteljica želi, no nemamo mogućnosti. Malo veći budžet da opremimo školu s još prijenosnih računala i sličnih pomagala.
Marijana: Ništa!

10. Koja je Vaša poruka učenicima?

Lucija: Usmjerite se tako da jednoga dana možete studirati ako je to ikako moguće. Bez obzira na sve protuargumente, fakultet će vas oplemeniti i učiniti zadovoljnijim osobama. I da, poštujte prirodu i sve svoje bližnje!!

Marijana: Budite pozitivni, veseli i zadovoljni!!

Nema komentara:

Objavi komentar