srijeda, 1. svibnja 2013.

2. Predstavljamo poslove - spremačica

U ovome broju "Vjesnika" predstavljamo posao spremačice. U našoj matičnoj školi radi ih tri, ali su dvije bile raspoložene odgovoriti našem novinaru Stjepanu na nekoliko pitanja.
Njihov posao je održavanje čistoće unutarnjeg i vanjskog dijela škole i uređivanje okoliša škole. Odgovorne su za čiste podove, prozore, stolove, stolice i sav ostali inventar škole. Najviše posla imaju baš u vrijeme kada nema učenika u školi jer se onda radi "generalka"!
 

1.Možete li nam se malo predstaviti?
Manda: Zovem se Manda Brelis.
Gordana: Zovem se Grodana Jozić

2. Zašto ste odabrali baš to zanimanje?
Manda: Tada, u to vrijeme, nisam imala drugog izbora. Nije bitan posao, bitno da se radi.
Gordana: Zanimanje je odabralo mene.

3. Da možete bi li mijenjali svoje zanimanje?
Manda: Sada više ne bih, jer sam pred mirovinom, ali da sam mlađa, vjerojatno bih.
Gordana:Sada ne bih, ali da sam mlađa, sigurno bih.


4. Zašto?
 Gordana: Zato što mislim da je važno da mladi idu u školu i težiti za većim i boljim ciljevima.


5. Koliko dugo radite taj posao?
Manda: Jako dugo - već 32 godine.
Gordana: Posao spremačice radim 17 godina.

6. Koju ste školu završili?
Manda i Gordana: Završila sam 8 razreda osnovne škole.

7. Jeste li još negdje radili osim u našoj školi?
Manda: Jesam, radila sam u jednom mjestu u Zagorju u kuhinji.
Gordana: Ne, nisam radila nigdje drugo.

8. Sviđa li vam se naša škola?
Manda: O da!
Gordana: Da, sviđa mi se jako!

9. Imate li neku poruku za učenike naše škole?
Manda: Poručujem učenicima da malo više čuvaju školu, da paze na red i da ponekad obrate pozornost i na drugo školsko osoblje!
Gordana: Poručujem im da uče, jer se učenjem može postići nešto u životu!! 

Nema komentara:

Objavi komentar