srijeda, 21. prosinca 2016.

14. Mali umjetnici

Likovna skupina osmišljena je kao oblik rada s darovitim učenicima iz likovne kulture, a obuhvaća učenike 5.-7. razreda. Vodi ju pedagoginja Katarina Kekez, koja je završila povijest umjetnosti i u slobodno vrijeme se i sama bavi crtanjem i slikanjem. Cilj ove skupine je produbljivanje znanja učenika i usavršavanje sposobnosti iz područja likovne kulture. S učenicima se dodatno radi na razvijanju osjećaja za percepciju i proporcije. Također se učenicima uvode likovne tehnike koje su manje zastupljene u redovnoj nastavi poput pastela, laviranog tuša u boji, ugljena, uljanih boja. Učenici uglavnom rade za razne likovne natječaje. Prvi natječaj na kojem smo sudjelovali je natječaj za dječju kartu svijeta ˝Volimo karte˝., potom smo radili na natječaju Državne uprave za zaštitu i spašavanje, a u najavi nam je natječaj Moja prva knjiga. Ovaj natječaj je posebno zanimljiv pošto će se odabrani radovi uistinu i tiskati u obliku knjige. Naziv naše skupine osmislili su učenici koji se nadaju da će jednog dana postati uistinu i veliki umjetnici. 
članak napisala pedagoginja
Katarina Kekez
 
 
 
 
Učenica 5. b razreda Ana C. o "Malim umjetnicima" kaže:
"Mali umjetnici su izvannastavna aktivnost za učenike koji se ističu na likovnoj kulturi. Od svih ponuđenih aktivnosti baš sam izabrala ovu jer obožavam crtati i slikati. Svaku srijedu moji prijatelji i ja zabavljamo se i učimo uz pedagoginju Katarinu Kekez. Ona nam je uvijek spremna pomoći i naučiti nas nešto novo, a mi se veselimo svakom novom susretu. Ja sam naučila puno toga o sjenčanju i proporcijama lica i ljudskog tijela. Znam da će mi ovo pomoći u razvijanju moje ljubavi prema likovnom. Spremna sam i dalje učiti i istraživati."

Nema komentara:

Objavi komentar