srijeda, 21. prosinca 2016.

13. Upoznajmo nove nastavnike - Katarina Sudarević, Vedrana Babić i Vanja Majetić

U posljednje vrijeme došla su nam u školu raditi tri nova nastavnike, pa je red da nam se predstave kako bi ih bolje upoznali. To su Vedrana babić, nova nastavnica iz matematike i razrednica 8. a, Katarina Sudarević, zamjena za engleski jezik i Vanja Majetić, zamjena za prirodu, biologiju i kemiju:

Vedrana Babić
Vanja Majetić

1. Možete li nam se malo predstaviti?

Vedrana: Moje ime je Vedrana Babić i učiteljica sam matematike.

Katarina: Zovem se Katarina Sudarević, rođena sam 1989. u Slavonskom Brodu. Pohađala sam OŠ "Antun Matija Reljković" u Bebrini, a srednjoškolsko obrazovanje stekla u gimnaziji "Matija Mesić" u Slavonskom Brodu. Diplomirala sam na Sveučilištu J. J. Strossamayera u Osijeku, na Učiteljskom fakultetu u Slavonskom Brodu Cijelu život živim u Kaniži.

Vanja: Zovem se Vanja Majetić, živim u Sibinju, a rođen sam u Slavonskom Brodu. Osnovnu sam školu završio u Novskoj, a srednju Ekonomsko - birotehničku u Slavonskom Brodu, gdje sam i studirao na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti. U slobodno vrijeme se bavim drvotokarenjem, zlatovezom, pirografijom, poezijom, obiteljskom poviješću, numizmatikom i notafilijom. Obožavam proučavati povijest, etnologiju, botaniku, zoologiju, astronomiju, kulturu, arhitekturu i dizajn. Posebno me zanima starohrvatsko pismo glagoljica koju znam čitati i pisati.

2. Koliko godina radite u prosvjeti, a koliko od toga u našoj školi?
Vedrana: U prosvjeti radim nekoliko mjeseci, a od toga u ovoj školi tek mjesec dana.

Katarina: Godinu i pet mjeseci radim u prosvjeti, sve u ovoj školi.

Vanja: U prosvjeti radim malo više od godinu dana, a od 29.11. ovdje na zamjeni za prirodu, biologiju i kemiju.

3. Volite li svoj posao?
Vedrana: U poslu koji radim uživam, jer sam time zaokupljena cijeli dan. 

Katarina: Zaista volim svoj posao i uživam u njemu.

Vanja: Uživam u poslu i radu s djecom. smatram da se od djece može puno toga naučiti, a prenošenje znanja drugima je zaista plemenito. 

4. Što biste izdvojili kao najteži, a što kao najlakši dio posla?
Vedrana: Najuzbudljiviji i najteži dio posla je zainteresirati djecu za rad, općenito, učenje matematike, stoga dosta vremena provodim tražeći dodatne materijale za sate kako bi svaki sat matematike bio zanimljiv i kreativan. Najdraži dio posla je zadovoljstvo, jer su učenici kroz igru (a nadam se i njima zanimljive sate) uspješno usvojili gradivo.

Katarina: Najteži dio posla je gledati u učenike koji nemaju volje za učenjem i uopće, dolaskom u školu i koji skupljaju samo loše ocjene. Najlakši dio posla je rad sa zainteresiranim učenicima.

Vanja: Najteži dio posla današnjih nastavnika je obujam papirologije, koji se svake godine sve više i više povećava. Nažalost, zbog papirologije učitelji ne mogu biti kreativni i uspostaviti laganu i kvalitetnu komunikaciju s učenicima koja je temelj kvalitetne nastave bez stresa za učenike.


5. Jeste li zadovoljni uvjetima rada u ovoj školi?
Vedrana: U uvjetima rada u ovoj školi ne mogu ništa reći, jer sam prekratko tu.

Katarina: Zadovoljna sam uvjetima rada u ovoj školi!


Vanja: Zadovoljan sam uvjetima rada u školi, a posebno me se dojmila organiziranost nastave.

6. Kako rješavate probleme koji se pojave u razredima?
Vedrana: Ako učenik ometa sat, najčešće ga premjestim u zadnju klupu dok se ne smiri i ne bude spreman za rad. Učenicima koji u manjoj mjeri ometaju sat upućujem neverbalne znakove kako bi prestali s aktivnostima kojima se bave ili ih pak prozovem da skupa riješimo zadatke na ploči. 

Katarina: Ovisi o problemima. Probleme s gradivom (učenjem) rješavam tako da dodatno pojašnjavam i vježbam nastavne jedinice ili dijelove nastavnih jedinica. Probleme s ponašanjem učenika rješavam razgovorom.

Vanja: Probleme u razredu nastojim riješiti kroz razgovor s učenicima, dogovorm i međusobnim povjerenjem.

7. Smatrate li sebe strogim nastavnikom/nastavnicom?
Vedrana: Ne smatram se strogom nastavnicom, ali volim red, rad i disciplinu - koja ponekad izostane!

Katarina: Ne smatram se strogom nastavnicom!

Vanja: Ne smatram se strogim nastavnikom. U svom radu nastojim biti pravedan i učenicima pomagati da budu uspješni.

8. Surađujete li dobro s ostalim nastavnicima i pomažete li si međusobno?
Vedrana: Nadam se da ću dobro surađivati s ostalim nastavnicima i osobljem škole u budućnosti!

Katarina: Surađujemo često i mnogo mi pomažu.

Vanja: Komunikativna sam osoba, lako uspostavljam suradnju s ostalim nastavnicima. Međusobno si pomažemo idejama i savjetima.

9. Da ste Vi ravnatelj/ravnateljica škole, što biste promijenili?
Vedrana: Što se tiče promjena u školi, pitajte me nagodinu!! 😁

Katarina: Ne bih mijenjala ništa jer je sve u redu!

Vanja: Volio bih više informatizirati nastavu. Ostalo je sve u redu.

10. Koja je Vaša poruka učenicima?
Vedrana: Učenicima poručujem slijedeće - Bez truda nema uspjeha!!!

Katarina: Učenicima poručujem - Courage over fear!!!


Vanja: Moja je poruka učenicima izreka američkog pisca i povjesničara Edwarda Everetta Halea: "Ja sam samo jedan od mnogih. No ja sam samo jedan. Ne mogu učiniti sve, ali mogu učiniti nešto. Zb og toga što ne mogu učiniti sve, neću odbiti učiniti ono što mogu." Bude li vas ova izreka vodila kroz život, prebrodit ćete sve probleme i biti sretni!!

Nema komentara:

Objavi komentar