Valentinovo u našem razredu
14. veljače je bio najiščekivaniji dan u našem razredu ove školske godine. Sve one kratke porukice koje kriomice šaljemo pod nastavom sada smo mogli pretvoriti u šarena pisma i ponosno ih ubaciti u kutiju s ljubavnom poštom. Učiteljicine poruke "Urednije piši!" konačno su shvaćene ozbiljno. Nikad nismo urednije i s tolikim oduševljenjem pisali. Kamo sreće da je svaki dan Valentinovo, krasopis bi blistao iz naših bilježnica. Osim podjele i čitanja pisama razgovarali smo o nekim predrasudama koje imamo o suprotnom spolu pa smo zaključili da i dječaci smiju plakati, a djevojčice igrati nogomet ili voziti autiće. Imali smo i radionicu o odnosima dječaka i djevojčica na kraju koje smo izabrali Valentinu i Valentina 2014. godine. Dječaci su birali Valentinu i to tako da se birala djevojčica koja se najviše druži s dječacima, koja ih poštuje, nesebično im pomaže te razumije njihove šale i zadirkivanja. Po istom načelu birale su i djevojčice Valentina. Valentina i Valentin 2014. godine su Leona Štivić i Dorijan Tambur koji su za to dobili i priznanje. 2. i 3. razred vam poručuje da se voljeti i poštivati trebamo uvijek, a ne samo na Valentinovo.
članak napisala - Dragica Vukojević - Dokuzović
14. veljače
obilježavamo Valentinovo ili Dan zaljubljenih. Toga dana slavili smo ljubav i u
PŠ Kuti. Dan je bio ispunjen različitim aktivnostima. Učenici su rješavali
zadatke ljubavne matematike i pjevali pjesme o ljubavi, ali najzanimljiviji je
ipak bio „Ljubavni dvosat“.
Razredni
odjel podijelili smo u tri skupine, a svaka skupina dodijelila si je ime radi
lakše komunikacije. „Ljubavni dvosat“ odvijao se u kratkim raznolikim aktivnostima natjecateljskog karaktera. Svaka
skupina marljivo je prikupljala bodove, a ona koja je skupila najviše bodova, proglašena
je pobjedničkom
skupinom i zasluženo nagrađena velikim pljeskom.
Neke od
aktivnosti „Ljubavnog dvosata“ su: pronalaženje puta kroz ljubavni labirint, čitanje
tekstova i određivanje vrsta ljubavi o kojima tekstovi govore (roditeljska
ljubav, bratsko – sestrinska ljubav, majčinska ljubav), pogađanje naziva
popularnih ljubavnih pjesama, definiranje vrsta ljubavi (zabranjena ljubav,
prva ljubav, slijepa ljubav, ljubav na prvi pogled, vječna ljubav, tragična
ljubav...), povezivanje parova u „ljubavnoj košarici“ (Hlapić – Gita, Ljepotica
– Zvijer, Ljuban – Draga, Heidi – Petar, Romeo – Julija, Luko Paljetak – Prvo
ljubavno pismo, Ivan Kušan – Ljubav ili smrt...), izražajno čitanje pjesama o
ljubavi, natjecanje u Ljubavnom kvizu (Čije srce brže kuca, muško ili žensko? –
Žensko; Koja se ljubav nikad ne zaboravlja? – Prva ljubav; Gdje je riječ ljubav
upotrebljena u prenesenom značenju? – Ti si moje srce...).
članak napisala - Marija Prišuta
PŠ Zbjeg
Mi za Valentinovo nismo imali kutije za pisma,ali smo
napravili ukrasne vrećice koje su cijeli tjedan stajale na panou. Učenici su tijekom tjedna ubacivali bombone u vrećice. U petak, na dan Valentinova, svatko je izbrojao koliko je bombona skupio. Valentin i Valentina trebali su biti učenici koji su dobili najviše bomboma, ali pošto je nas malo svi smo bili Valentini i Valentine.
Izradili smo i pano na temu Valentinova kojim smo se podsjetili na spomenare koje su pisale naše mame.
Izradili smo i pano na temu Valentinova kojim smo se podsjetili na spomenare koje su pisale naše mame.
PŠ Zbjeg, 3. i 4. razred
Novinar: Domagoj Stoić
PŠ Kaniža
Povodom
Valentinova,Dana zaljubljenih 14.veljače u našoj školi organizirana je ljubavna
pošta.
Kako bi učenici
mogli čestitati Valentinovo svojim prijateljima i simpatijama,u hodniku škole
postavljen je Sandučić Ljubavi.
U sandučić
se svakodnevno ubacivala pošta za sve učenike od 1.-4.razreda.Pristizalo je
toliko pisama da je sandučić bio pun ljubavnih pisama.
U petak
14.veljače kutija je ispražnjena, a učenici su uzimali svatko svoje pismo za
koje nisu mogli skriti svoje oduševljenje.
Više puta su
čitali i prebrojavali svoja pisma, slikali na temu "Ljubav i
ravnodušnost" te pjevali i ukrašavali učionicu različitim srcetima.
članak napisala - Lovorka Soltoković
Nema komentara:
Objavi komentar