srijeda, 5. ožujka 2014.

1. Predstavljamo nastavnike - Milka Latić, Marija Lovrić i Andrijana Miletić

Ovaj mjesec na red su došle učiteljice stranih jezika - njemačkog i engleskog. Pogledajte što su našim novinarima rekle o sebi i svome poslu.
1. Možete li nam se malo predstaviti?
Milka: Zovem se Milka Latić i živim u Slavonskom Brodu. Predajem njemački jezik.
Marija: Ja sam Marija Lovrić, rođena 1988. godine, završila sam gimnaziju „Matija Mesić“ u Slavonskom Brodu, a engleski i hrvatski sam studirala na Filozofskom fakultetu u Osijeku.
Andrijana: Zovem se Andrijana Miletić, iz Slavonskog sam Broda i učiteljica sam engleskog jezika

2. Koliko godina radite u prosvjeti, a koliko od toga u našoj školi?
Milka:U prosvjeti radim 35 godina, a od toga 25 u ovoj školi.
Marija: U prosvjeti sam od rujna 2013., a ovo mi je prvo radno mjesto.
Andrijana: U prosvjeti sam 5 godina, a u ovoj školi 3.

3. Volite li posao koji radite?
Milka: Volim svoj posao
Marija: Naravno da ga volim. Obožavam raditi s mladim i pametnim ljudima
Andrijana: Naravno – to nije posao koji možeš raditi ako ga ne voliš.

4. Što biste izdvojili kao najteži, a što kao najlakši dio posla?
Milka: Kao najteže bih izdvojila ostvarivanje dobre suradnje s roditeljima i učenicima, a najlakše mi je predavanje
Marija: Najteže mi je ocjenjivanje jer uvijek razmišljam o tome hoće li netko biti žalostan. Većinom budem žalosna ja, jer učenici jako malo uče.
Andrijana: Najteža je silna papirologija, a najlakši rad s učenicima.

5. Jeste li zadovoljni uvjetima rada u ovoj školi?
Milka: Uvjeti rada u školi su mi dobri.
Marija: Apsolutno!
Andrijana: Jesam, jako sam zadovoljna!

6. Kako rješavate probleme koji se pojave u razredu?
Milka: Moramo postići kompromis između učenika i učitelja. Razgovor i dobra komunikacija su jako važni. Puno puta učitelj mora dobro poslušati učenika.
Marija: Najsretnija sam kad nema problema, ali kad do njih dođe pokušam ih riješiti razgovorom.
Andrijana: Prvo razgovaram s učenikom, dogovorimo se. Po potrebi se obratim razredniku.

7. Smatrate li sebe strogim nastavnikom/nastavnicom?
Milka: Nisam stroga.
Marija: Doista mislim da nisam stroga nastavnica. Mislim da bi se morala malo postrožiti!
Andrijana: Ja sebe ne smatram strogom, ali me učenici takvom smatraju!

8. Surađujete li dobro s ostalim nastavnicima i pomažete li si međusobno?
Milka: Da, međusobno si pomažemo i korelacija je na visokom nivou.
Marija: Da, mislim da dosta dobro surađujemo. Budući da sam mlada nastavnica, svi mi dosta pomažu i imaju odgovore na moja pitanja!
Andrijana: Da, odlično surađujemo! 

9. Da ste Vi ravnateljica, što biste promijenili u našoj školi?
Milka: Ne bih ništa mijenjala.
Marija: Da sam ravnateljica, uvela bih kabinetsku nastavu. Voljela bih imati učionicu za strane jezike.
Andrijana: Ne mogu se zamisliti kao ravnateljicu!

10. Koja je Vaša poruka učenicima?
Milka: Znanje je moć!! 
Marija: Sve što radite, radite sa srcem i uvijek dajte 100% od sebe. Sve što radite radite zbog sebe, a ne zbog drugih! 

Andrijana: Razmišljajte o svojim postupcima!

Nema komentara:

Objavi komentar