nedjelja, 8. prosinca 2013.

1. Predstavljamo učitelje - Ankica Marjanović i Goran Vračić

Ovaj mjesec predstavljamo našu vjeroučiteljicu Ankicu Marjanović i profesora TZK Gorana Vračića.

1. Možete li nam se malo predstaviti?
Ankica: Zovem se Ankica Marjanović. Po zanimanju sam vjeroučiteljica. Udana sam i majka sam jedne prekrasne djevojčice.
Goran: Zovem se Goran Vračić i imam 41 godinu.

2. Koliko godina radite u prosvjeti, a koliko od toga u našoj školi?
Ankica: U prosvjeti sam 21 godinu i sve u našoj školi.
Goran: U prosvjeti radim 12 godina i sve u našoj školi.

3. Volite li posao koji radite?
Ankica: Naravno, jer se bez ljubavi ne može raditi ni stvarati. Posao vjeroučiteljice me potpuno ispunjava i pokreće u svim područjima života.
Goran: naravno, volim posao koji radim!

4. Što biste izdvojili kao najteži, a što kao najlakši dio posla?
Ankica: Sve što radimo srcem je zahtjevno i traži potpuni angažman i davanje, tako da nije nište crno - bijelo tj. teško ili lako.
Goran: Najteži dio radnog vremena je pauza tj. mali ili veliki odmor, a najlakši je rad i zabava s učenicima.

5. Jeste li zadovoljni uvjetima rada u ovoj školi?
Ankica: Zadovoljna sam, smatram da imamo uvjete biti "moderna škola", što got to značilo. U konačnici - mi smo naša škola. 
Goran: Naravno da sam zadovoljan uvjetima u školi. Imamo sve što nam je potrebno!

6. Kako rješavate probleme koji se pojave u razredima?
Ankica: Na probleme nikad nisam ravnodušna, učim se s njima nositi i oni su sastavni dio odgoja. Kada dođe do konkretnog problema važan mi je iskren razgovor i stvaranje povjerenja. Uvijek želim da u razredu svima bude dobro. 
Goran: Probleme uglavnom rješavam razgovorom.

7. Smatrate li sebe strogim nastavnikom/nastavnicom?
Ankica: Ne smatram se strogom!
Goran: Ne smatram se strogim, smatram se realnim nastavnikom.

8. Surađujete li dobro s ostalim nastavnicima i pomažete li si međusobno?
Ankica: Surađujem li dobro - to mogu reći drugi, ja to zaista želim. Da, pomažemo si međusobno.
Goran: Naravno, surađujemo i zajednički rješavamo nastale probleme.

9. Da ste vi ravnatelj/ravnateljica, što biste promijenili u našoj školi?
Ankica: Bez obzira gdje se nalazim u školi, na kojem mjestu, zahtjevna sam sama prema sebi. Vjerojatno bih takva bila i na tom mjestu.
Goran: Ne bih ništa mijenjao, ali ne bih ni bio ravnatelj jer volim raditi s djecom!

10. Koja je Vaša poruka učenicima?
Ankica: Uvijek stvarajte, smišljajte nešto novo i budite najbolji u onome što želite postati u budućnosti. Čovjek je biće razvoja i kad to čini ima budućnost koje se ne mora bojati. LIJEPO JE ŠTO POSTOJITE!!
Goran: Nema toga što se ne može naučiti! Nemojte zapostaviti svoje talente u bilo čemu u životu!!

Nema komentara:

Objavi komentar