četvrtak, 28. veljače 2013.

1. Predstavljamo poslove - RAČUNOVOTKINJA

Nastavljamo s predstavljanjem poslova koje imamo u našoj školi. Ovoga mjeseca došao je red na našu računovotkinju Evu Jozić.
Naš novinar Josip Bešlić postavio joj je nekoliko pitanja kako bi nam ona predstavila svoj posao.
1. KOJE POSLOVE RAČUNOVOĐA MORA RADITI?
Ja obračunavam plaće našim učiteljima, zaprimam i razvodim račune za školu i to uvodim u knjigovodstvo. Vodim brigu o popisu školske imovine i vođenju evidencije o njoj. Ja sam i blagajnica, pa vodim blagajničke poslove.
2. JE LI POSAO RAČUNOVOĐE TEŽAK POSAO?
Da, a najviše posla imam na kraju godine.
3. JE LI VAM BILO LAKŠE RADITI PRIJE, DOK NIJE BILO RAČUNALA ILI SADA, KADA GA UPOTREBLJAVATE?
Prije upotrebe računala bilo je manje posla, a time je bilo i jednostavnije raditi.
4. KOLIKO DUGO RADITE OVAJ POSAO?
Posao računovotkinje radim već 35 godina.
5. KOJU STE SREDNJU ŠKOLU MORALI ZAVRŠITI, KAKO BI MOGLI RADITI KAO RAČUNOVOĐA?
Završila sam Ekonomsku školu. Kada sam se zapošljavala, jedini je uvjet za zapošljenje bio završena Ekonomska škola.
6. VOLITE LI SVOJ POSAO?
Da, volim svoj posao!
7. KOJA BI BILA VAŠA PORUKA UČENICIMA NAŠE ŠKOLE?
Moja poruka učenicima je da budu dobri i marljivi jer će tako steći znanje te postati uspješni i pametni ljudi!

Nema komentara:

Objavi komentar