petak, 3. siječnja 2014.

1. Predstavljamo učitelje - Mihaela Crnac i Josip Jagodar

I ovaj mjesec nastavljamo s predstavljanjem učitelja. Pa evo, upoznajte Mihaelu Crnac, učiteljicu povijesti i Josipa Jagodara, učitelja geografije.
1.       MOŽETE LI NAM SE MALO PREDSTAVITI?
Mihaela: Zovem se Mihaela Crnac. Učiteljica sam povijesti. Živim s obitelji u Bebrini.
Josip: Ja sam Josip Jagodar i nastavnik sam geografije.
2.       KOLIKO GODINA RADITE U PROSVJETI, A KOLIKO OD TOGA U NAŠOJ ŠKOLI?
Mihaela: Jednu školsku godinu radila sam u Tehničkoj školi u Slavonskom Brodu, a u Bebrini sam od 2004.
Josip: U prosvjeti radim 8 godina i sve ovdje u školi.
3.       VOLITE LI POSAO KOJI RADITE?
Mihaela: Naravno, volim posao koji radim, jer je zabavan, dinamičan i svaki dan donosi nešto novo.
Josip: Da, volim!
4.       ŠTO BISTE IZDVOJILI KAO NAJTEŽI, A ŠTO KAO NAJLAKŠI DIO POSLA?
Mihaela: Budući da volim ovo što radim, teško mi je dijeliti na lagano i teško.
Josip: Najteže je vođenje dokumentacije, a najlakše rad u razredu.
5.       JESTE LI ZADOVOLJNI UVJETIMA RADA U OVOJ ŠKOLI?
Mihaela: Jesam, zadovoljna sam uvjetima rada u ovoj školi.
Josip: Da, jesam.
6.       KAKO RJEŠAVATE PROBLEME KOJI SE POJAVE U RAZREDIMA?
Mihaela: Svaki problem rješavam razgovorom i dogovorom.
Josip: Dijalogom i razgovorom s učenicima.
7.       SMATRATE LI SEBE STROGIM NASTAVNIKOM/NASTAVNICOM?
Mihaela: Ne, ne smatram se strogom nastavnicom.
Josip: Ne.
8.       SURAĐUJETE LI DOBRO S OSTALIM NASTAVNICIMA I POMAŽETE LI SI MEĐUSOBNO?
Mihaela: Surađujem, kako sa starijim, tako i sa mlađim kolegama i uvijek sam spremna pomoći!
Josip: Po potrebi!
9.       DA STE VI RAVNATELJ/RAVNATELJICA, ŠTO BISTE PROMIJENILI U NAŠOJ ŠKOLI?
Mihaela: Iskreno, ne bih voljela biti ravnateljica.
Josip: Ništa, sve je prekrasno!
10.   KOJA JE VAŠA PORUKA UČENICIMA?
Mihaela: Budite dobri i vjerni prijatelji, učite i pomažite jedni drugima!
Josip: Učite za sebe, a ne za druge!

Nema komentara:

Objavi komentar