utorak, 25. rujna 2012.

6. KVIZ „Škola i ja“

Kada napišete zadaću i obavite sve poslove koje imate za danas, riješite naš zanimljivi kviz i saznajte kakav ste učenik.

1.PITANJE
Školu volim!
a)Da
b)Ne
c)Ne znam

    2. PITANJE
Najviše volim:
a)Proljeće jer raste trava
b)Jesen jer počinje škola
c)Ljeto jer nema škole

    3. PITANJE
U školu idem:
a)Jer znam da će mi ona pomoći da se kasnije u životu mogu brinuti sam za sebe
b)Jer moram – nemam 15 god. pa da se mogu ispisati
c) Jer idu svi, pa idem i ja

    4. PITANJE
Stvari za školu spremam:
a)Ujutro, prije polaska
b)Navečer, prije spavanja, za idući dan
c)Ne spremam si ja stvari, to radi mama

    5. PITANJE
Navečer idem spavati:
a)Oko 22h, da se ujutro mogu lakše ustati
b) Nikad prije ponoći – nema veze što sam jutarnja smjena
c) Ovisi o programu na TV-u

6. PITANJE
Zadaću pišem:
a)NE!! - prepišem ju u školi
b)Odmah kada dođem kući
c)Kada ručam i malo se odmorim

7. PITANJE
Učim:
a)Redovito, svaki dan
b)Samo ako znam da će me sutra nastavnik pitati ili ako pišemo ispit
c)Ne učim – to me ne zanima
                                        
    8. PITANJE
Volim jutarnju smjenu...
a)Zbog ranog buđenja
b)Zbog toga što imam cijelo popodne slobodno
c)Zbog toga što idem u školu i vraćam se kući po danu
               
        9. PITANJE
Ne volim jutarnju smjenu ...
a)Jer navečer moram ići rano u krevet kako ne bih ujutro bio preumoran
b)Jer mi se teško ustati
c)Jer nemam slobodno popodne – imam puno manje slobodnog vremena

     10. PITANJE
Kada ulazim u školu:
a)Veselim se jer ću nešto novo toga dana naučiti
b)Boli me glava jer ništa nisam učio
c)Veselim se jer ću se zezati s prijateljima tijekom cijele nastave

    11. PITANJE
Najbolje mjesto u školi je:
a)Naša učionica
b)WC
c)Hol

   12. PITANJE
Najgore mjesto u školi je:
a)Dvorana za TZK
b)Naša učionica
c)Knjižnica

13. PITANJE
Od predmeta su mi najdraži:
a)TZK, GK i LK (jer ih ne moram učiti)
b)HJ, MAT i BIO (jer mi mogu dosta pomoći u životu)
c)INF i GEO (jer su zanimljivi)

14. PITANJE
Nastavnike smatram:
a)Osobama koje su tu da bi dobile plaću – ni oni ne vole školu
b)Mojim mučiteljima
c) Osobama koje vole svoj posao i tu su da nam pomognu                   
                   
    15. PITANJE
Školska pravila ponašanja su po meni:
a)Malo prestroga i preopširna
b)Dobra stvar – treba ih znati i držati ih se
c)Čemu to – glupost - pa  i kod kuće bacam smeće pokraj koša – zašto bi u školi bilo drugačije?
                 
16. PITANJE
Da nema škole:
a)Cijelo društvo bi bilo neobrazovano i neuko
b)Bilo bi super
c)Bilo bi mi dosadno, jer ne bih znao čime se zabavljati čitavu godinu
                   
        17. PITANJE
U školi se trudim:
a)jer su mi mama i tata obećali kupiti motor
b)Jer sam svjestan toga da je to za moje dobro
c)Ne trudim se – škola je nešto najgore izmišljeno – tko ju je samo izmislio!!!?

18. PITANJE
Ocjena s kojom sam zadovoljan je:
a)2
b)3 ili 4
c)5

 19. PITANJE
Odlikaše smatram:
a)Dosadnjakovićima koji samo štrebaju
b)“Htio bi i ja tako, ali mi ne ide!”
c)I ja sam jedan od njih – mi smo zakon!!

20. PITANJE
a)One koji idu na popravni iz bar jednog (ako ne i više predmeta) smatram:
b)I ja sam jedan od njih – mi smo zakon!!!
c)Ne razumijem ih – pa gradivo nije tako teško da ne mogu naučiti za 2!!
A valjda ne mogu – nije da neće!!

    21. PITANJE
Informacije za roditelje:
a)To je dobro – važna je suradnja roditelja i škole
b)Treba ih pod hitno ukinuti i zabraniti zakonom
c)Ovisi o mojim ocjenama

    22. PITANJE
Kada mama/tata dolaze na informacije, ja...
a)Sam miran – znaju sve moje ocjene
b)Umirem od straha i stida jer ću ih razočarati ocjenama i ponašanjem
c)Ocjene su ok, ponašanje ok – što li će razrednica reći??

BODOVANJE
1. pitanje: a) 1; b) 2; c) 3
2. pitanje: a) 3; b) 1; c) 2
3. pitanje: a) 1; b) 3; c) 2
4. pitanje: a) 3; b) 1; c) 2
5. pitanje: a) 1; b) 3; c) 2
6. pitanje: a) 3; b) 1; c) 2
7. pitanje: a) 1; b) 2; c) 3
8. pitanje: a) 1; b) 2; c) 3
9. pitanje: a) 3; b) 1; c) 2
10. pitanje: a) 3; b) 2; c) 1
11. pitanje: a) 3; b) 2; c) 1
12. pitanje: a) 1; b) 3; c) 2
13. pitanje: a) 2; b) 1; c) 3
14. pitanje: a) 3; b) 1; c) 2
15. pitanje: a) 3; b) 2; c) 1
16. pitanje: a) 2; b) 1; c) 3
17. pitanje: a) 1; b) 2; c) 3
18. pitanje: a) 1; b) 2; c) 3
19. pitanje: a) 1; b) 2; c) 3
20. pitanje: a) 1; b) 3; c) 2
21. pitanje: a) 3; b) 1; c) 2
22. pitanje: a) 3; b) 1; c) 2

REZULTATI
 Od 0 do 22 boda - Škola i ti – nikada na zelenu granu

Ti školu smatraš VELIKOM GLUPOŠĆU!! Tko li ju je samo izmislio!! Ideš u školu kako ne bih sam morao smišljati načine zabave cijele godine. Nije ti stalo do ocjene i uopće se ne trudiš postići bolje rezultate. Zadovoljan si s 2, a veća ocjena je za tebe nemoguća misija. Ako i dobiješ neku veću ocjenu, to bude jer si prepisao na ispitu ili jer ti je netko šapnuo odgovor dok si odgovarao. Čista sreća!
Moliš Boga da se pojavi netko pametan u Vladi i Saboru pa izglasa zakon da osnovna škola nije obvezna! To ti je san! Odmah bi se ispisao i ne bi nikada više ni zavirio u knjige.
Nikada ne pišeš zadaću, uglavnom ju prepišeš u školi i to ako ti se da. Ako ti se ne da, nećeš se niti potruditi pitati nekoga ima li zadaću. Reći ćeš sam sebi – „Neće nastavnik danas gledati zadaću!“ i to će ti biti dovoljno.

Od 23 do 44 boda – škola i ti – srednja žalost

Škola je za tebe nužno zlo! Nisi siguran hoće li ti ona koristiti u životu ili neće. Smatraš kako bi bilo bolje da nemate toliko predmeta jer je to stvarno previše učenja, zadaća, ispita… Zadovoljan si s 3 ili 4, ali pokraj tvoga imenika ima i 2 i 5. Sve svoje ocjene smatraš zasluženima, jer ti motivacija za učenje varira iz dana u dan. Ponekad ti se sve da – i naučiti za sutradan i napisati zadaće iz svih predmeta. Ali kad ti je lijeno, nećeš napraviti ništa! Mogao bi biti puno bolji učenik, samo kad bi uložio malo više truda!

Od 45 do 66  bodova – Škola i ti – savršen spoj

Ti si odlikaš! Ako i nisi, jako si blizu tome! Školu shvaćaš kao odgovornost i tako se i ponašaš unutar nje. Ozbiljno i samostalno prilaziš školskim obvezama i niti jedan školski zadatak nije ti problem. Tvoja ocjena je 5, ali ne propadne svijet ako dobiješ 4 ili čak i 3. Pa ipak – sve ocjene su za sve učenike. Čeka te svijetla budućnost! Samo tako nastavi! Vidjet ćeš da će se kad – tad isplatiti!!



               

Nema komentara:

Objavi komentar