srijeda, 17. svibnja 2017.

Ja sam...i volim... - 2. i 3. aktivnost

Druga aktivnost našeg školskog projekta "Ja sam...i volim" sastojala se od izrade kućica od kartona na Satu razrednika prije Uskrsa i uskršnjih praznika. Te kućice su zatim učenici nosili svojim kućama, gdje su ih trebali postaviti na neko vidljivo mjesto i dati uputu svim ukućanima da u kućicu trebaju ubacivati lijepe misli, pohvale, želje... Zatim su roditelji, nakon Uskrsa, donijeli kućice u školu na roditeljski sastanak i tamo ih otvarali te čitali poruke s papirića. 

Učenici 6. a su na Sat razrednika donijeli svoje kućice i izradili jedan zajednički plakat na koji su nalijepili sve lijepo što se u kućicama našlo.
Dana 31.5.2017. održane su treće i završne aktivnosti našeg školskog projekta "Ja sam...i volim...", a to su kviz znanja i sportska natjecanja između razreda. 
Natjecali su se učenici 5. a protiv učenika 5. b, 6.a protiv 6. b, 7. a protiv 7. b i 8. a protiv 8. b, tako da smo na kraju natjecanja, zbrojem ostvarenih bodova, dobili 4 razreda pobjednika. 
Pobijedili su 5. a, 6. b, 7. b i 8. b razred.
Kategorije u kojima su se natjecali bile su:
1. Kviz znanja - odgovaranje na pitanja iz nastavnih predmeta (mogućih 5 bodova)
2. Prenošenje krumpira u žlici (mogućih 10 bodova)
3. Nabacivanje kolutova na klinove (mogućih 20 bodova)
4. Štafetna igra prenošenja lopti (mogućih 10 bodova)
5. Potezanje užeta (mogućih 10 bodova)
Pobjednici su osvojili simbolične nagrade, kojima će se počastiti u svojim učionicama.

Nema komentara:

Objavi komentar