utorak, 8. travnja 2014.

1. Predstavljamo nastavnike - Ivana Knežević i Marko Gajer

Kako se bliži kraj školske godine i mi privodimo kraju predstavljanje naših dragih nastavnika. Ovaj mjesec su na redu nastavnica likovne kulture Ivana Knežević i nastavnik tehničke kulture Marko Gajer.

1. Možete li nam se malo predstaviti?
Ivana: Zovem se Ivana knežević i predajem likovnu kulturu, a po struci sam učitelj razredne nastave.
Marko: Ja sam Marko Gajer, profesor sam tehničke kulture. Predajem u tri osnovne škole.

2. Koliko godina radite u prosvjeti, a koliko od toga u našoj školi?
Ivana: U prosvjeti radim tri godine, a u ovoj školi sam dvije.
Marko: U prosvjeti sam od 1993., a u ovoj školi radim 6 godina.

3. Volite li posao koji radite?
Ivana: Volim posao koji radim - zapravo oduvijek sam htjela raditi s djecom i poučavati ih.
Marko: Da, volim! Da ga ne volim, ne bih ga radio.

4. Što biste izdvojili kao najteži, a što kao najlakši dio posla?
Ivana: Najteži dio posla bi bila pedagoška dokumentacija, a najlakši rad s učenicima.
Marko: Najteže je upisivanje loših ocjena u imenik, a najlakše je upisati 5 za odlično znanje.

5. Jeste li zadovoljni uvjetima rada u ovoj školi?
Ivana: Jesam ,uvjeti su odlični!
Marko: Zbog nedostatka opreme, ne mogu reći da sam zadovoljan!

6. Kako rješavate probleme koji se pojave u razredu?
Ivana: Rješavam ih razgovorom s učenicima, razrednikom, pedagogom-
Marko: Uglavnom razgovorom.

7. Smatrate li sebe strogim nastavnikom/nastavnicom?
Ivana: Ne smatram se strogom nastavnicom, uvijek se trudim biti objektivna i pravedna.
Marko: Ne smatram se strogim, nego pravednim.

8. Surađujete li dobro s ostalim nastavnicima i pomažete li si međusobno?
Ivana: Da, jako dobro surađujem s ostalima.
Marko: Uzajamna suradnja sa svim nastavnicima odvija se dobro. Djelujemo kao tim.

9. Da ste Vi ravnatelj/ravnateljica što biste promijenili u našoj školi?
Ivana: Ne razmišljam o tom radnom mjestu. Zadovoljna sam poslom koji radim i ne bih htjela biti ravnateljica.
Marko: Da sam ravnatelj, ne bi bio nastavnik!!

10. Koja je Vaša poruka učenicima naše škole?
Ivana: Uložite puno više truda i pomažite jedni drugima!!
Marko: Učite - trebat će Vam!!


novinari - Dario Zarezovski i Mateo Dikanović

Nema komentara:

Objavi komentar