srijeda, 6. studenoga 2013.

1. Predstavljamo učitelje - Elizabeta Prpić i Ana Suda

Ovog mjeseca na redu su za predstavljanje naše učiteljice matematike - Elizabeta Prpić i Ana Suda. Pogledajte i pročitajte što su rekle našim vrijednim novinarima:
1.Možete li nam se malo predstaviti?
Elizabeta: Ja sam Elizabeta Prpić i nastavnica sam matematike. Radim od 1.3.1973.
Ana: Zovem se Ana Suda, rođena sam u Slavonskom Brodu, živim u Šumeću. U slobodno vrijeme volim, čitati, putovati i provoditi vrijeme sa svojom obitelji i prijateljima.

2. Koliko godina radite u prosvjeti, a koliko od toga u našoj školi?
Elizabeta: 40 godina sam u prosvjeti, a 21 u školi u Bebrini. Od 10.12.1997.
Ana: U prosvjeti sam 4 godine, a od toga 2 u Bebrini.

3. Volite li posao koji radite?
Elizabeta: Da, obožavam raditi s mladim ljudima.
Ana: Da, volim posao koji radim jer svaki dan donosi nešto novo.

4. Što biste izdvojili kao najteži, a što kao najlakši dio svoga posla'
Elizabeta: Najlakše - rad s mladim, veselim i razigranim ljudima. Najteži - rad s učenicima koji to nisu.
Ana: Teško mi je kad učeniku moram dati lošu ocjenu, a sigurna sam da on može više. A najlakši dio mog posla je vrijeme malog i velikog odmora - šalim se!! Onaj najlakši dio je rad s učenicima i spoznaja da im prenosim znanje za budućnost.

5. Jeste li zadovoljni uvjetima rada u ovoj školi'
Elizabeta: Da
Ana: Jesam, jako sam zadovoljna!

6. Kako rješavate probleme koji se pojave u razredima?
Elizabeta: Dogovorom - puno priče i primjera iz života i prakse.
Ana: Nisam se baš susretala s nekim većim problemima unutar razreda. Ove manje rješavam razgovorom koji potiče učenike na nenasilno rješavanje sukoba.

7. Smatrate li sebe strogim nastavnikom/nastavnicom?
Elizabeta: Da, za one koji neće učiti - raditi. Ali ipak pitajte to učenike!
Ana: Ha, ha, ha... Ne smatram se strogom, ali pokušavam biti pravedna.Mislim da bi na to pitanje bolje od mene odgovorili moji učenici.

8. Surađujete li dobro s ostalim nastavnicima i pomažete li si međusobno?
Elizabeta: Često mi kažu da sam dosadna, ali iskustvo mi nalaže da pomažem i upućujem na propuste u radu - kako svoje tako i ostalih kolega.
Ana: Da, surađujem s ostalim kolegama i pomažemo si koliko je to potrebno.

9. Da ste Vi ravnatelj/ravnateljica, što biste promijenili u našoj školi?
Elizabeta: Danas više zaista ne znam. Iskreno, čekam da odradim svoj staž i odem kući.
Ana: Iskreno, ne bih voljela biti ravnateljica jer mi je draži rad s učenicima u razredu.Ne bih mijenjala ništa, jer naša ravnateljica odlično obavlja svoj posao.

10. Koja je Vaša poruka učenicima?
Elizabeta: Počnite cijeniti znanje! Znanje je moć, znanje je budućnost - i Vaša osobna, ali i nas starijih!
Ana: Budite znatiželjni, istražujte, postavljajte pitanja jer budućnost pripada Vama!! :)


Novinari - Dario Zarezovski i Mateo Dikanović

Nema komentara:

Objavi komentar