utorak, 2. travnja 2013.

1. Predstavljamo poslova - KUHARICA

Ovoga mjeseca u našoj stalnoj rubrici "Predstavljamo poslove", na red je došla naša kuharica. Evo što je rekla našem novinaru Vladimiru:

1.       MOŽETE LI NAM SE MALO PREDSTAVITI?
Zovem se Marija Delić, živim u Slavonskom Kobašu. 
2.       GDJE STE POHAĐALI OSNOVNU ŠKOLU? 
Školu sam pohađala u Bebrini. 
3.       KAKO STE SE ODLUČILI ZA POSAO KUHARICE? 
Za posao kuharice sam se odlučila jer sam to voljela. 
4.       SJEĆATE LI SE OMILJENOG PREDMETA U ŠKOLI? 
Najdraži predmet mi je matematika. 
5.        MOŽETE LI NAM OPISATI POSAO KUHARICE U ŠKOLI? 
Posao kuharice u školi je priprema 150 obroka, još kuham kuhana jela ili pripremam gotova jela iz pekare  te priprema napitaka. 
6.       IMATE LI JOŠ NEKE OBAVEZE?
Uz kuhanje i pripremu obroka i napitaka moram voditi detaljnu papirologiju o svome radu.. 
7.       JE LI POSAO KUHARICE TEŽAK? 
Posao kuharice je dosta težak. 
8.       KOJI JE NAJTEŽI DIO VAŠEG POSLA? 
Najteži dio posla je  kraj radnog vremena. 
9.       KOLIKO DUGO STE KUHARICA? 
Posao kuharice radim 35. godina. 
10.   ŠTO VAS RADUJE NA POSLU? 
Raduju me  druženje s djelatnicima i učenicima naše škole. 
11.   ŠTO NAJVIŠE VOLITE KUHATI? 
 Najviše volim kuhati grah. Kod kuće ja kuham obavezno. 
12.   BISTE LI PROMIJENILI VAŠU STRUKU, ŠTO BISTE BILI DA NISTE KUHARICA? 
Ne bih nikada mijenjala svoj posao. 
13.   KOJA JE VAŠA PORUKA UČENICIMA? 
Moja poruka učenicima naše škole je da uče i da budu dobri. 

Ovaj se  intervju dogodio na kuharičin rođendan pa joj želimo sretan rođendan!

Nema komentara:

Objavi komentar