nedjelja, 5. studenoga 2017.

4. Putovanje u Zadar - intervju s učenicima

Dana 11.10. dvanaest je učenika naše škole otputovalo u Zadar. Putovanje je trajalo tri dana, a učenicima su u pratnji išli i učitelji, knjižničarka, pedagoginja i ravnateljica. 
Ovo putovanje dio je projekta EKO-EKO VOLONTERKO, kojega smo predstavili u ovom broju "Bebrinskog vjesnika", a kako im je bilo i što je bilo najbolje, rekli su nam sami učenici:
1. Jednom riječju opiši putovanje u Zadar koje je bilo od 11.10. do 13.10.2017.
Marta: Odlično
Katarina: Čudesno
Paola: Zabavno
Veronika: Super!
Ana: Zanimljivo
Adrian: Odlično
Karlo: Iskustvo
Karla:Odlično
Tomislav: Odlično
Marina: Odlično iskustvo
Petar: Avantura
Tea: Radost

2. Što ti je bilo najzanimljivije u Zadru?
Marta: Najzanimljivije mi je bilo gledati izradu predmeta od stakla i gledanje zalaska sunca
Katarina: U Zadru mi je bilo najzanimljivije kada sam vidjela koliko je njihova škola zapravo velika!!!
Paola: Najbolji mi je bio Muzej antičkog stakla
Veronika: Šetnja po okolici i središtu grada Zadra
Ana: Najzanimljivije mi je bilo obilaženje grada Zadra, razgledavanje povijesnih znamenitosti i muzeja
Adrian: Najzanimljivija mi je bila jezgra grada Zadra jer je tako stara i lijepa.
Karlo: Najzanimljiviji mi je bio Muzej srebra i zlata
Karla: Muzej zlata i srebra
Tomislav: Muzej srebra i zlata i obilazak grada Nina.
Marina: Najzanimljivije mi je bilo u Muzeju antičkog stakla.
Petar: U Zadru mi je sve bilo zanimljivo, a najzanimljiviji mi je bio obilazak grada.
Tea: Najzanimljivije mi je bilo kad smo se zezali u sobama i kada smo išli gledati zalazak sunca.

3. Što ti je bilo najmanje zanimljivo?
Marta: Najmanje zanimljivo mi je bilo hodanje
Katarina: Najmanje zanimljivo mi je bilo kada smo trebali ići spavati
Paola: Iskreno, sve mi je bilo zanimljivo i mislim da tamo u Zadru nema ničega što nije zanimljivo!!
Veronika: Nije mi bilo zanimljivo što smo u autobusu bili s drugom školom
Ana: Sve mi je bilo zanimljivo!
Adrian: Najmanje zanimljivo mi je bilo u školi
Karlo: Najmanje zanimljiv mi je bio posjet školi
Karla: Nije bilo ništa što mi se nije svidjelo!
Tomislav: Najmanje zanimljiva mi je njihova škola
Marina: Najmanje zanimljiv mi je bio Muzej zlata
Petar: Najmanje mi je bilo zanimljivo u OŠ "Šime Budinića", kada smo morali slušati o njihovoj školi.
Tea: Najmanje zanimljiv mi je bio prvi dan u njihovoj školi.

4. Što si novo naučio/la?
Marta: Naučila sam da je u Ninu najmanja katedrala na svijetu
Katarina: Naučila sam da je Hrvatska pretrpana prirodnim ljepotama.
Paola: Naučila sam kako se rade perlice od stakla, naučila sam pomalo o povijesti Zadra i naučila sam da je istina da se dobro dobrim vraća.
Veronika: Naučila sam da ako želimo sreću i mi moramo usrećiti druge.
Ana: Naučila sam da je volontirati dobro, jer tako usrećujemo druge, ali i sebe.
Adrian: Naučio sam mnogo o povijesti Zadra.
Karlo: Naučio sam kako bi naša škola trebala voditi projekt EKO - EKO VOLONTERKO
Karla: Naučila sam kako se uključiti u volontiranje.
Tomislav: Naučio sam svašta.
Marina: Naučila sam kako se izrađuju svakakve posude i tikvice od stakla. 
Petar: Naučio sam da uvijek moramo pomagati onima kojima je to potrebno.
Tea: Naučila sam da volontiranjem uljepšavamo ovaj svijet.

5. Je li putovanje u Zadar povećalo tvoju želju za volontiranjem i sudjelovanjem u školskim projektima?
Marta: Da, povećala mi se želja
Katarina: Da, putovanje u Zadar povećalo je moju želju za volontiranjem.
Paola: Naravno!!! U Zadru ne samo da sam više zavoljela volontiranje nego sam i osmislila neke nove ideje koje bi mogle pomoći školi.
Veronika: Da, jer sam čula i naučila puno o volontiranju.
Ana: Putovanje u Zadar povećalo mi je želju za volontiranjem.
Adrian: Nije
Karlo: Da, putovanje u Zadar povećalo je moju želju za volontiranjem i sudjelovanjem u školskim projektima.
Karla: Da
Tomislav: Da, povećalo mi je želju i za sudjelovanjem i za volontiranjem.
Marina: Da, povećalo mi je želju za volontiranjem, jer sam vidjela kako škola "Šime Budinića" ima veliki vrt i kako je lijepo uređena.
Petar: Putovanje u Zadar povećalo je moju želju za volontiranjem i sudjelovanjem u školskim projektima, jer sam shvatio koliko je to zaista velikodušno i zanimljivo.
Tea: DA!

6. Jesi li tamo upoznao/la neke nove prijatelje?
Marta: Jesam, učenice iz Slavonskog Broda
Katarina: Upoznala sam dvije nove prijateljice, Doru i Doru
Paola: Tamo sam upoznala nove prijatelje iz škole "Antun Mihanović"
Veronika: Jesam i vrlo su zabavni
Ana: Ondje sam upoznala puno novih prijatelja
Adrian: Jesam
Karlo: Tamo i nisam baš upoznao nove prijatelje
Karla: Upoznala sam nove prijatelje
Tomislav: Upoznao sam nove prijatelje.
Marina: Da, upoznala sam neke nove prijatelje, ali samo iz škole "Antun Mihanović"
Petar: Da, upoznao sam nove prijatelje.
Tea: Upoznala sam cure iz OŠ "Antun Mihanović"

7. Je li bi volio/voljela ponovno ići na putovanje sličnog tipa?
Ako da, zašto da?
Ako ne, zašto ne?
Marta: Voljela bih, zato što volim upoznavati nove prijatelje i vidjeti nešto više
Katarina: Da, voljela bih, zato što želim proputovati cijelu Hrvatsku!
Paola: Da, zato što mi je na ovom putovanju bilo jako lijepo, naučila sam puno toga o Zadru i o volontiranju.
Veronika: Da, zato što volim putovati
Ana: Voljela bih ponovno nekuda ići, jer tako upoznajemo nove prijatelje i stičemo nova znanja
Adrian: Da, zbog upoznavanja novih prijatelja i zbog svakakvih povijesnih zanimljivosti
Karlo: Volio bih ponovno ići na putovanje sličnog tipa zato što sam se u Zadru baš dobro zabavio, mnogo toga posjetio, pa bismo to sigurno radili i na drugim putovanjima.
Karla: Voljela bih, jer mi se svidio Zadar.
Tomislav: Volio bih ponovno ići na takav put jer smo se puno družili, a i promijenilo mi se mišljenje koje sam imao o učiteljima.
Marina: Da, voljela bih ići, da upoznam još novih prijatelja i da dobijem ideje kako ukrasiti i urediti našu školu.
Petar: Volio bih ponovno ići na putovanje ovog tipa zato što je to jako zanimljivo i lijepo. Naučili smo nešto novo, zabavili se i upoznali nove prijatelje. 
Tea: Da, voljela bih ponovno ići na ovakav put jer sam se s puno njih sprijateljila, a i puno toga sam vidjela i naučila.

Nema komentara:

Objavi komentar