srijeda, 1. ožujka 2017.

12. Upoznajmo nove nastavnike - Maja Jozanović

Kao što nam je i običaj, pa tako i sada predstavljamo novu djelatnicu naše škole. 


1. Možete li nam se malo predstaviti?
Zovem se Maja Jozanović i profesorica sam hrvatskog jezika i književnosti. 2015. godine završila sam Filozofski fakultet u Osijeku. Ondje sam dvije godine volontirala u dječjem domu „Klasje“ što je jedno neprocjenjivo iskustvo. Obožavam pjesmu, ples i glumu.

2. Volite li posao koji radite?
Naravno! Od malih sam nogu htjela biti upravo ovo što jesam sada. 

3. Što biste izdvojili kao najteži, a što kao najlakši dio posla?
Nemam još dovoljno radnog iskustva kako bih govorila o teškim i lakim dijelovima posla, međutim kada radiš ono što voliš zanemaruješ svaku negativnu stranu. Ne želim govoriti kako ih neće biti, ali se prvenstveno trebam fokusirati na svoje učenike i njihovo napredovanje.

4. Jeste li zadovoljni uvjetima rada u ovoj školi?
U potpunosti. I ja sam prije mnogo godina bila učenica ove škole kada su uvjeti bili na dosta nižoj razini nego današnjoj.

5. Kako rješavate probleme koji se pojave u razredu?
Najviše volim razgovorom nagnati učenike da se prisjete gdje su to pogriješili te se ispričaju za svoje postupke. Usto, volim ih svakodnevnim razgovorima podsjećati na njihove vrijednosti i kvalitete koje nosi svatko od njih.

6. Smatrate li sebe strogom nastavnicom?
Možda malo. 

7. Surađujete li dobro s ostalim nastavnicima i pomažete li si međusobno?
Relativno sam kratko u ovom nastavničkom okruženju, ali su zaista svi susretljivi i spremni pomoći u svakom trenutku. Lijepo je raditi s profesorima koji su mi nekada predavali.

8. Da ste Vi ravnateljica što biste promijenili u našoj školi?
Budući da sam sam upoznata sa situacijom koja ja vladala prije 12 godina, danas, u našoj školi, ne bih zaista ništa mijenjala. Učenicima su omogućene apsolutno sve predispozicije za savršeno školovanje i obrazovanje.

9. Koja je Vaša poruka učenicima?
Znam da su učenici preopterećeni svojim ocjenama pa im poručujem: Ocjene nisu mjerilo vašeg znanja. Važnije je da izrastite u kvalitetne, poštene, milosrdne i suosjećajne ljude, a to ćete postići ljubeći svoje bližnje kao samoga sebe.

Hvala, Majo, i ugodan ti rad u našoj školi!!

Nema komentara:

Objavi komentar