petak, 7. veljače 2014.

1. Predstavljamo učitelje - Sanja Kokanović i Darko Krijan


Nastavljamo s predstavljanjem naših nastavnika. Našalili su se da smo ih u mjesecu siječnju odabrali "po visini". Upoznajte Sanju Kokanović, nastavnicu prirode, biologije i kemije i Darko Krijana, učitelja glazbene kulture.

1. Možete li nam se malo predstaviti?
Sanja: Ja sam Sanja Kokanović, predajem prirodu, biologiju i kemiju.
Darko: Zovem se Darko Krijan i muškog sam roda. Oženjen sam i imam dvoje djece. Živim u Slavonskom Brodu. U ovoj školi radim dva dana u tjednu, a radim još u OŠ "Vjekoslav Klaić" u Garčinu. Predajem glazbenu kulturu i po struci sam profesor glazbene kulture.

2. Koliko godina radite u prosvjeti, a koliko od toga u našoj školi?
Sanja: U prosvjeti radim od 2007., a od 2008. u ovoj školi.
Darko: Ovdje radim 17 godina.

3. Volite li posao koji radite?
Sanja: Naravno da volim posao koji radim, da ga ne volim, vjerojatno ne bih bila učitelj!
Darko: Volim posao koji radim!

4. Što biste izdvojili kao najteži, a što kao najlakši dio posla?
Sanja: Najteže bi bilo ispravljanje testova, a najlakše bi bilo razgovaranje s učenicima o novom gradivu.
Darko: Najteže mi se seliti iz učionice u učionicu! :) Najlakše mi je popiti kavu na odmoru!

5. Jeste li zadovoljni uvjetima rada u ovoj školi?
Sanja: Jesam, zadovoljna sam uvjetima rada u školi.
Darko: Odlični su, iako bih volio imati učionicu za glazbenu kulturu.

6. Kako rješavate probleme koji se pojave u razredu?
Sanja: Pa uglavnom se to rješava razgovorom s učenicima, razrednikom, a po potrebi i roditeljima.
Darko: Dogovorom s učenikom, razrednikom, pedagoginjom...

7. Smatrate li sebe strogim nastavnikom/nastavnicom?
Sanja: Ne smatram se strogom nastavnicom, Trudim se biti pravedna.
Darko: Smatram se objektivnim i pravednim.

8. Surađujete li dobro s ostalim nastavnicima i pomažete li si međusobno?
Sanja: Jako dobro surađujem s ostalim nastavnicima i stalno si pomažemo.
Darko: Da.

9. Da ste Vi ravnatelj/ravnateljica, što biste promijenili u našoj školi?
Sanja: Pokušala bih uvesti kabinetsku nastavu. Sve drugo je u redu.
Darko: Ne razmišljam o tom radnom mjestu.

10. Koja je Vaša poruka učenicima?
Sanja: Moja poruka učenicima bi bila - trudite se više, jer sada se uči! Tako je mene savjetovao moj tata!
Darko: Učite! Ne činite drugima ono što ne biste htjeli da se dogodi vama!!


novinari - Karlo Kos i Domagoj Koropatnicki

Nema komentara:

Objavi komentar