srijeda, 2. listopada 2013.

3. Predstavljamo učitelje - Ivan Marinić i Branka Janković

Prošle školske godine, u svakom novom broju "Vjesnika", predstavljali smo zanimanja koja postoje u školi. U ovogodišnjim "Vjesnicima", predstavit ćemo svakog pojedinačnog učitelja. Prvi na redu su nam učitelji hrvatskog jezika Ivan Marinić i Branka Janković.
Pa pročitajte što su rekli našim vrijednim novinarima:


Možete li nam se malo predstaviti?
Branka: Rođena sam u Slavonskom Brodu, u kojem sam završili Gimnaziju pedagoškog smjera, te Pedagošku akademiju - hrvatski jezik. Cijeli radni vijek provela sam u prosvjeti.

Ivan: Zovem se Ivan Marinić i živim u Slavonskom Brodu od 1965. godine. Završio sam Pedagošku gimnaziju i dvogodišnju pedagošku akademiju. Nastavnik sam hrvatskog i ruskog jezika. Do početka Domovinskog rata radio sam u Bosni (općina Bosanski Brod) kao nastavnik ruskog jezika, a povremeno, po potrebi, sam predavao i hrvatski jezik tj. hrvatsko - srpski ili srpsko - hrvatski, kako se tada zvao. Od 2.12.1993. radim u Bebrini kao učitelj hrvatskog jezika.


Koliko godina radite u prosvjeti, a koliko od toga u našoj školi?
Branka: U prosvjeti radim 40 godina, a u Bebrini 16.

Ivan: U prosvjeti radim 40 godina, a u našoj školi 20.

Volite li posao koji radite?
Branka: Volim posao koji radim.

Ivan: Da, volim!

Što biste izdvojili kao najteži, a što kao najlakši dio svoga posla?
Branka: Ne bih izdvojila nešto osobito teško ili lako. Naš posao smatram zahtjevnim.

Ivan: Kao najteži dio posla izdvojio bih ocjenjivanje, posebno opisno. Kao najlakši dio posla izdvojio bih predavanja tj. tumačenje gradiva učenicima. 

Jeste li zadovoljni uvjetima rada u ovoj školi?
Branka: Uvjeti rada u našoj školi su vrlo dobri - imamo sve što je potrebno za odvijanje nastavnog procesa. Osobito mi je lijep okoliš škole - to je prava eko-škola. Puno je zelenila, sve je lijepo i pažljivo se održava. Puno je cvijeća svuda okolo, a nadomak škole je i šuma.

Ivan: Da, zadovoljan sam uvjetima rada i istaknuo bih da su se uvjeti posebno popravili otkako je ravnateljica škole Marija Rosandić i otkako u školi imamo pedagoga. 

Kako rješavate probleme koji se pojave u razredima?
Branka: Razgovorom, dogovorom,...

Ivan: Mislim da sve probleme rješavam na zadovoljstvo učenika, a ponekad, ako je u pitanju disciplina, riješim probleme tako da pitam učenika.

Smatrate li sebe strogim nastavnikom/nastavnicom?
Branka: Na to pitanje najbolje mogu odgovoriti učenici.

Ivan: Ne, nisam strog nastavnik, čak, štoviše, smatram da bih trebao biti puno stroži. Često popustim, a učenici koriste moju blagost.

Surađujete li dobro s ostalim nastavnicima i pomažete li si međusobno?
Branka: Lijepo surađujem s ostalim kolegama, a pomoć mladih kolega ponekad koristim.

Ivan: Mislim da svi dobro surađujemo. Kad zatreba pomognemo jedni drugima.

Da ste Vi ravnatelj/ravnateljica što biste promijenili u našoj školi?
Branka: Nikada nisam razmišljala o tome što bi i kako bilo da sam ja ravnateljica, pa ni o tome što bih u tome slučaju promijenila.

Ivan: Na bih mijenjao ništa.

Koja je vaša poruka učenicima?
Branka: Volim čitati, mislim da je knjiga najbolji prijatelj. Učenicima preporučam ovog prijatelja za lijepo i sretno djetinjstvo.

Ivan: Isplati se učiti i biti dobar učenik jer će vam nekada u životu dobro doći naučeno znanje. Hvala!!

novinar - Mario Tominović
 novinar - Stjepan Štivičić

Nema komentara:

Objavi komentar