četvrtak, 6. lipnja 2013.

4. Predstavljamo poslove - DOMAR

Po zimi se brinu da nam je toplo, u proljeće kose sve travnate površine oko škole, po ljetu, dok nas nema, oni oliče sve prostorije u školi, a u jesen vrše razno razne popravke. To su naši domari!
Usprkos svim poslovima koje ovih dana obavljaju, pronašli su malo vremena za predstavljanje i odgovaranje na pitanja našim novinarima Mariu i Josipu:

1. MOŽETE LI NAM SE PREDSTAVITI?
Pavo: Zovem se Pavo Jozić
Stipo: Zovem se Stipo Jozić i ja sam iz Bebrine.

2. KOLIKO DUGO RADITE U NAŠOJ ŠKOLI?
Pavo: U školi radim od 1995.
Stipo: Ovdje radim godinu dana.

3. SVIĐA LI VAM SE VAŠ POSAO?
Pavo: Da, apsolutno, jako volim raditi svoj posao i volim vidjeti da je škola i njen okoliš uredan.
Stipo: Da

4. BISTE LI ŠTO PROMIJENILI U SVOME POSLU DA MOŽETE?
Pavo: Ne, ne bih ništa promijenio, jer smatram da sve funkcionira kako treba.
Stipo: Ne

5. KOJU STE SREDNJU ŠKOLU ZAVRŠILI?
Pavo: Završio sam srednju građevinsku školu.
Stipo: Završio sam za bravarai za ložača centralnog grijanja.

6. KOJE SU VAŠE OBVEZE?
Pavo: Moje obveze su održavati i otklanjati kvarove koji se pojave u normalnom djelovanju i održavati okoliš, ne samo ovdje u Bebrini, nego i u svim područnim školama.
Stipo: Moj je posao loženje i održavanje grijanja, te pomoć suradniku Pavi.

7. ZAŠTO STE POSTALI DOMAR, TJ. ODABRALI BAŠ TO ZA SVOJ POSAO?
Pavo: Zato jer jako volim građevinu, a dogodilo se da sam dobio ovaj posao nakon što je moj prethodnik umro.
Stipo: Odabrao sam ovaj posao jer ga volim

8. KOJI VAM JE NAJTEŽI DIO POSLA?
Pavo: Najteži dio posla je rano se ustati. Za mene nema teškog posla, ako se posao radi s ljubavlju.
Stipo: Ništa mi nije teško.

9. KADA IMATE NAJVIŠE POSLA?
Pavo: Najviše posla imam kada su školski praznici i kada je proljeće kišno jer tada treba jako puno kositi.
Stipo: Posla kroz cijelu godinu ima podjednako.

10. ŠTO BISTE PORUČILI UČENICIMA NAŠE ŠKOLE?
Pavo: Učenicima bih poručio da budu zdravi i da slušaju svoje učitelje. Da dosegnu vrh u svojim mogućnostima i da budu vrijedni i pošteni.
Stipo: Poručio bih im da uče, slušaju roditelje i učitelje i da budu marljivi!

Nema komentara:

Objavi komentar