srijeda, 1. svibnja 2013.

9. Malo zabave za proljetne dane

Pokušaj povezati zagonetku sa slikom ispod! Nije teško!

U lepezu širim rep,
ponosito šećem.
Znadem da sam lijep,
oholo se krećem.
Kad izgubim pero,
ne tugujem za njim;
narast će mi drugo!

 Po glasu – živko.
Po perju – sivko.
Skakućem, virkam,
posvuda zirkam.
Čuvam se praćke
i bježim od mačke.

Savije se, zakoluta,
iz potaje pazi
pod kamenom pokraj puta
il' na šumskoj stazi.
Gladna, hladna, ali otrov
njezin ljuto pali.
Što susreće, to ujeda,
nikoga ne žali.

Velik sam ko kuća
a miša se bojim.
Nos mi je do poda,
teška mi je noga.
Trubim jako ko trombon,
ime mi je ....

Šap, šap, šaponja,
Zub, zub, zubonja,
trb, trb, trbonja,
brund, brund, brundonja.
Ide šumom, njuši, gleda,
ima li negdje meda.





Nema komentara:

Objavi komentar